Showing posts with label rumah. Show all posts
Showing posts with label rumah. Show all posts

Saturday, March 3, 2012

Trolling papa! Haha!


Haha. Chong? Papa? Haha. Kelakar la pulak nak fikir. Macam ni cerita dia. Papa aq kata semalam, "esok, kita pergi KL!". Semua bersemangat, pilih baju apa nak pakai, nak bawa, lappy & iPad kena cas. Buat persedian macam memang nak pergi dah. The next day (i mean today), he said we had to cancel our trip to KL, because he had to attend a meeting. Meeting yang sangat lama! ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


By the way, aku dah jumpa niece aq. According to her, she was my sweetheart's niece, so, I must be her uncle. ^^. Tha, OpaMYSM!

Enough with the speaking! Aq dah ter-effect dengan essay BI. Damn curfew! By the way, ini antara minggu yang paling boring! I need to make up my day or i'll die of boredom!..... Anyways, I got to go out of get a retreat. BYE!!!!! 
-wanveho

Tuesday, December 6, 2011

Lost contact....

Sori u guyz, fyi, my dear mama dah rampas fon aq. Aq sms terlalu banyak. Xpe la... Btw, jangan call or sms/mms ke fon aq. Skali lagi, aq mintak maaf. Untuk Cik Nano, sori. Opa terpaksa x kbo nyte k Cik Nano utk seminggu <kalau x silap opa>, n Key miss mama dye sgt2. Key kirim salam kt mam n adik dye, Ome. Opa pn sme. I'll be OK, just not this week. So, nyte.

Monday, August 29, 2011

August....

ogos? august? hurm~  bulan ni aq rse paling bnyk aq post. bkpe ek. aq rse bese je bulan ni ngn bulan len. xde la spesel sgt, kcuali ade puasa, nk rye, aq wt blog baru<maestro's youtube vault> utk video. nde tu j yg len. oh well, sket je pon aq nk crite, as usual. aq kn seorang centiblogger<blogger yg post sket2 j>. kpada pemilik http://ceriteracintanuraina.blogspot.com/, thx 4 da cool post! really appreciated it, even though mu kbo aq ank ksygn tcer.... hehe.... xdop hal. jikalu anda tnye aq kt ne skrg, aq ade kt kg aq, mksdnye, aq bwk lappy ksygnku. wi-fi pn ade! pergh. rye dh esk. nk jerit mls, sbb ktot org igt aq gle, duk seko dlm bilik. hurm.. tpi op, npe ek, rye kuat agi drpd merdeka? tpe r. atas org nk smbut k x. its not my prob. kay, chao lu u guyz. peace out.

Thursday, August 25, 2011

Sweet Torture

1st, i juz wanna say
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! RAYA DAH DEKAT!<bakal reksi aq kt kampung yg bley buat org igt aq gle, LOL>kay im done.
2nd, aq bru j lps wat kuey rye. kuey nde? kkg aq kbo. mmg seksa la wat nde tu tdi. tobak aq kbo, SEKSA! dh la kuey tu sdap, manis, bau wangi, ya allah, mmg bes r. agaknye, x smpat buat rye, skali adap j, licin kot.
xpe la, aq duk dapur tdi wat ngn adik aq yg laki. "npe yg puan xdop". adik puan? ADIK PUAN? baring atas katil, wt malas. gne org lki plak wat kje ni! biar la. kuey ke2, giliran dye.  post ni pendek je, so byem lu. aq nk sambung wat yg lain lk. ow. b4 i forgot, klu mri rumah aq, anda bley nikmati:

  • cornflakes madu<dang k x tau>
  • almond london<dang kot>
  • tart nenas<mmg dang sbb aq x mkn>
  • kuey kacang
  • semperit
  • krepek <byk stok ni>
  • kuey lapis
  • duit rye< nilai depends on mak aq>
Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd sume org yg visit blog ni.